Ekumenizm w Polsce i na świecie

Marketing religijny — religia i reklama


Nie­któ­rzy uwa­ża­ją, że pie­nią­dze rzą­dzą świa­tem. Inni, że rekla­ma, któ­ra „gene­ru­je” pie­nią­dze poprzez zachę­ca­nie klien­tów do otwo­rze­nia port­fe­li. Nie spo­sób wyobra­zić sobie dziś życia bez rekla­my, któ­ra docze­ka­ła się dziś inter­dy­scy­pli­nar­nych ana­liz nauko­wych oraz całej rze­szy spe­cja­li­stów począw­szy od rekla­my prosz­ku do pra­nia, nowej mar­ki piwa, a skoń­czyw­szy na rekla­mie kan­dy­da­tów na pre­zy­den­ta. Obok rekla­my nie mogą prze­cho­dzić obo­jęt­nie Kościo­ły, a tak­że wyznaw­cy reli­gii nie­chrze­ści­jań­skich. Na łamach EAI Ekumenizm.pl […]


Nie­któ­rzy uwa­ża­ją, że pie­nią­dze rzą­dzą świa­tem. Inni, że rekla­ma, któ­ra „gene­ru­je” pie­nią­dze poprzez zachę­ca­nie klien­tów do otwo­rze­nia port­fe­li. Nie spo­sób wyobra­zić sobie dziś życia bez rekla­my, któ­ra docze­ka­ła się dziś inter­dy­scy­pli­nar­nych ana­liz nauko­wych oraz całej rze­szy spe­cja­li­stów począw­szy od rekla­my prosz­ku do pra­nia, nowej mar­ki piwa, a skoń­czyw­szy na rekla­mie kan­dy­da­tów na pre­zy­den­ta. Obok rekla­my nie mogą prze­cho­dzić obo­jęt­nie Kościo­ły, a tak­że wyznaw­cy reli­gii nie­chrze­ści­jań­skich.

Na łamach EAI Ekumenizm.pl oraz w skrom­niej­szym wymia­rze na stro­nach Maga­zy­nu Teo­lo­gicz­ne­go Sem­per Refor­man­da przed­sta­wia­li­śmy infor­ma­cje, doty­czą­ce sze­ro­ko rozu­mia­ne­go mar­ke­tin­gu reli­gij­ne­go. Rekla­my pro­duk­tów z pod­tek­stem reli­gij­nym, cza­sem nawet obra­zo­bur­czym, Kościo­ły rekla­mu­ją­ce swo­je ducho­we “usłu­gi”, jak i wie­le innych zagad­nień zwią­za­nych z rekla­mą reli­gij­ną były czę­sto poru­sza­ne w naszych ser­wi­sach.

Zain­te­re­so­wa­nych tema­ty­ką mar­ke­tin­gu reli­gij­ne­go, public rela­tions zapra­sza­my do lek­tu­ry naszych depesz.
Ekumenizm.pl działa dzięki swoim Czytelnikom!
Portal ekumenizm.pl działa na zasadzie charytatywnej pracy naszej redakcji. Zachęcamy do wsparcia poprzez darowizny i Patronite.