Bogatsza oferta “Rome Reports”
- 3 stycznia, 2007
- przeczytasz w 1 minutę
Telewizyjna agencja informacyjna Rome Reports poszerzyła 14 grudnia 2006 r. ofertę w Internecie. Każdego dnia udostępnia 3‑minutowy obraz poświęcony działalności watykańskiej, raz w tygodniu ponad 20 minut programu dokumentalnego oraz raz w miesiącu prawie godzinny reportaż.Dyrektor „Rome Reports” podkreśla, że udostępniane informacje nie mają wyłącznie profilu religijnego. Oferta informacyjna jest szeroka, począwszy od polityki aż po ekonomię. „Watykan potrzebuje informacji, ale także interpretacji” – stwierdził profesor […]
Telewizyjna agencja informacyjna Rome Reports poszerzyła 14 grudnia 2006 r. ofertę w Internecie. Każdego dnia udostępnia 3‑minutowy obraz poświęcony działalności watykańskiej, raz w tygodniu ponad 20 minut programu dokumentalnego oraz raz w miesiącu prawie godzinny reportaż.
Dyrektor „Rome Reports” podkreśla, że udostępniane informacje nie mają wyłącznie profilu religijnego. Oferta informacyjna jest szeroka, począwszy od polityki aż po ekonomię. „Watykan potrzebuje informacji, ale także interpretacji” – stwierdził profesor wydziału komunikacji społecznej Papieskiego Uniwersytetu Santa Croce w Rzymie. Yago de la Cierva dodał, że dla większości odbiorców telewizja jest głównym źródłem informacji, stąd potrzeba współuczestniczenia w tworzeniu takiego przekazu.
Dyrekcja telewizyjnej agencji informacyjnej zapewniła, że w najbliższym czasie wejście na ich stronę będzie bezpłatne. Agencja „Rome Reports” powstała w 2004 r. w Rzymie. Jej utworzenie było próbą wyjścia naprzeciw coraz większemu zapotrzebowaniu wielu stacji telewizyjnych całego świata na informacje o życiu Kościoła, papieża i Stolicy Świętej.