Wzrósł nakład Gościa Niedzielnego
- 27 maja, 2007
- przeczytasz w 1 minutę
Większość tygodników społeczno-politycznych zanotowało w marcu duży spadek sprzedaży. Zyskuje tylko Gość Niedzielny — podaje wortal WirtualneMedia.pl. Niekwestionowanym liderem tygodników jest Polityka (“Polityka” Spółdzielnia Pracy), która odnotowała w marcu 2007 r. najwyższą sprzedaż, choć nieco niższą (o 5,4%) niż w roku 2006. Tuż za polityką plasuje się Gość Niedzielny (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej). Jego sprzedaż wzrosła o 6,5 proc. do poziomu 135,6 tys. egzemplarzy. Prawie […]
Większość tygodników społeczno-politycznych zanotowało w marcu duży spadek sprzedaży. Zyskuje tylko Gość Niedzielny — podaje wortal WirtualneMedia.pl.
Niekwestionowanym liderem tygodników jest Polityka (“Polityka” Spółdzielnia Pracy), która odnotowała w marcu 2007 r. najwyższą sprzedaż, choć nieco niższą (o 5,4%) niż w roku 2006. Tuż za polityką plasuje się Gość Niedzielny (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej). Jego sprzedaż wzrosła o 6,5 proc. do poziomu 135,6 tys. egzemplarzy.
Prawie taki sam nakład ma katolicka Niedziela, nie jest ona jednak ujmowana w statystyce czasopism społeczno-politycznych. Coraz bardziej konkurencyjny staje się Nasz Dziennik, należący do ojców redemptorystów. To czasopismo codzienne jest jednym z najczęściej cytowanych przez dziennikarzy źródeł.